niedziela, 4 grudnia 2016

Nareszcie sesyjki!

Tytuł posta mówi sam za siebie ^^
Oto długo wyczekiwane (lub nie) sesje!
Zacznijmy od historyjki z gościem specjalnym...
(Werble proszę!)
Ellą!
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 Legenda:
K - Kimiko
E - Ella
 K: Hm... Co by tu porobić... ?
? : Hej, Kimmie!
K: ??? Kto to?
E: To ja!
K: O! Ella! Siadaj!
E: Co tam u ciebie?
K: A, dobrze. Hm...
K: Mogę przymierzyć twoje wrotki?
E: Spoko. Trzymaj
K: Dzięki! Zaraz wracam!
E: Ojej! Zapomniałam jej się spytać, czy kiedykolwiek jeździła!
(BUM!!!)
E: Co się stało?
E: Yh! Kimiko! Wszystko w porządku?
K: W porządku! Żyję!
E: Pomogę ci wstać
K: Dziękuję
E: Boli cię coś?
K: Tylko troszeczkę głowa...
E: To dobrze. Mogło być gorzej. W sumie to moja wina
K: Jak to?
E: Zapomniałam ci się pytać, czy kiedyś jeździłaś na wrotkach. Gdybyś mi od razu powiedziała, nie dałabym ci ich. przyniosę ci twoje buty
E: Trzymaj
K: Dzięki
K: Ale muszę przyznać, że pasowały na mnie idealnie ^^
E: No widzisz...
K: Może przejdziemy się do upiorenki?
E: Świetny pomysł
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
No to przechodzimy do sesji!
"Ella i cuksy"
 Pasują do oczu, c'nie?
 A tu zamiast kilku śrubek na sukience... ^^
A tu porównanie ^^
No to tyle na dziś .
W najbliższym czasie zabiorę się za one-shot'a ^^
Do napisania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Marzenia się spełniają więc marz jak najczęściej! ❤
❤ PS. Dziękuję za wszystkie komentarze! ❤